Cal destacar:
s Primer de tot, em d’anotar, que el test ha estat passat en dos dies.
s Del test ometem la part motora, donat que l’alumne amb les atàxies que presenta, i pel fet que no pot escriure, donat que hi ha una part d’escriptura.
s El test, tot i ser en castellà, se li tradueix al català.
Conclusions:
Fem
una valoració qualitativa dels resultats i dels aspectes observats
-
Coincideixen força
aspectes amb d'altres treballats, és a dir, tot allò que l’alumne havia
treballat prèviament en l’aula de logopèdia, i que a la vegada coincideix amb
el test, ho respon correctament.
-
Respecte als fonemes,
coincideix que si ometem un fonema, l’alumne des de un inici no ho sap
identificar, i per tant, no la pronuncia. L’alumne presenta força dificultats
en la identificació de fonemes i en la seva pronunciació.
-
Si les imatges,
paraules, .. li són desconegudes, li resulta complicat realitzar l’associació
(paraula-imatge), per tal de poder, per tal de poder identificar, comprendre,
expressar,…
Descrius les coses que vas fent però no trobo les reflexions sobre les dificultats, les limitacions, les oportunitats, els recrusos, les metodologies, les estratègies.... del professional de la psicopedagogia en aquestes pràcrtiques concretes. No perdis de vista aquest aspecte, sisplau.
ResponEliminaEstic treballant en aquests aspectes que em comentes
Elimina