Tots som especials!

divendres, 19 d’abril del 2013

Resultats de les proves - 2. IPTA - setmana del 15 al 22 d'abril -


Cal destacar:



s          Primer de tot, em d’anotar, que el test ha estat passat en dos dies.
s          Del test ometem la part motora, donat que l’alumne amb les atàxies que presenta, i pel fet que no pot escriure, donat que hi ha una part d’escriptura.
s          El test, tot i ser en castellà, se li tradueix al català.



Conclusions:





Fem una valoració qualitativa dels resultats i dels aspectes observats

-          Coincideixen força aspectes amb d'altres treballats, és a dir, tot allò que l’alumne havia treballat prèviament en l’aula de logopèdia, i que a la vegada coincideix amb el test, ho respon correctament.
-          Respecte als fonemes, coincideix que si ometem un fonema, l’alumne des de un inici no ho sap identificar, i per tant, no la pronuncia. L’alumne presenta força dificultats en la identificació de fonemes i en la seva pronunciació.
-          Si les imatges, paraules, .. li són desconegudes, li resulta complicat realitzar l’associació (paraula-imatge), per tal de poder, per tal de poder identificar, comprendre, expressar,…

2 comentaris:

  1. Descrius les coses que vas fent però no trobo les reflexions sobre les dificultats, les limitacions, les oportunitats, els recrusos, les metodologies, les estratègies.... del professional de la psicopedagogia en aquestes pràcrtiques concretes. No perdis de vista aquest aspecte, sisplau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic treballant en aquests aspectes que em comentes

      Elimina