A part de la
realització del projecte i de la seva implementació, durant aquest dies de
pràctiques, els professionals han presentat els seus dubtes davant petites
dificultats que els han anat sorgint:
Davant la conducta de una alumna a l’hora del seguiment de les tasques
escolars. Aquesta alumna desenvolupa conductes disruptives davant de tasques
escolars que no li agraden, o davant del seu estat emocional inestable. Esta
força acostumada a fer el que ella vol, a causa de la resposta que se li dona
dins del seu nucli familiar, és a dir, en aquest fa el que ella realment vol, i
això ho transmet dins del context escolar. Davant d’aquestes conductes en força
ocasions s’ha tingut que arribar a la contenció física, donat que l’alumne agredeix
als professionals davant la resposta que a ell no li agrada. Per tant, es parla
de buscar alternatives i així evitar les contencions físiques. Per una banda, el
tutor ha contactat telefònicament amb el neuropediatra que dur el cas i s’ha
avançat la visita per tal de que li facin una revisió de la medicació, donat
que fa temps que aquesta no es revisa, els professionals, prèviament han parlat
amb la família. Per l’altra banda, s’ha proposat de trencar la situació cada
cop que veiem que ja es posa nerviosa, abans d’entrar en una crisi. Es a dir,
l’atén un altre professional, en una situació diferent i després la torna a
incorporar en la dinàmica de la seva aula. En dues ocasions que s’han donat, la
intervenció ha estat correcta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada