Tots som especials!

dimarts, 30 d’abril del 2013

ALTRES INTERVENCIONS (1)


A part de la realització del projecte i de la seva implementació, durant aquest dies de pràctiques, els professionals han presentat els seus dubtes davant petites dificultats que els han anat sorgint:

 Davant la conducta de una alumna a l’hora del seguiment de les tasques escolars. Aquesta alumna desenvolupa conductes disruptives davant de tasques escolars que no li agraden, o davant del seu estat emocional inestable. Esta força acostumada a fer el que ella vol, a causa de la resposta que se li dona dins del seu nucli familiar, és a dir, en aquest fa el que ella realment vol, i això ho transmet dins del context escolar. Davant d’aquestes conductes en força ocasions s’ha tingut que arribar a la contenció física, donat que l’alumne agredeix als professionals davant la resposta que a ell no li agrada. Per tant, es parla de buscar alternatives i així evitar les contencions físiques. Per una banda, el tutor ha contactat telefònicament amb el neuropediatra que dur el cas i s’ha avançat la visita per tal de que li facin una revisió de la medicació, donat que fa temps que aquesta no es revisa, els professionals, prèviament han parlat amb la família. Per l’altra banda, s’ha proposat de trencar la situació cada cop que veiem que ja es posa nerviosa, abans d’entrar en una crisi. Es a dir, l’atén un altre professional, en una situació diferent i després la torna a incorporar en la dinàmica de la seva aula. En dues ocasions que s’han donat, la intervenció ha estat correcta. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada