- Informes escolars:
En els informes escolars de l'alumne, observem l'informe al complert, però ens centrem més en el llenguatge (expressió i comprensió)
Podem observar que durant els cursos, l'alumne ha anat assolint els objectius establerts del curs.
Destaca que a partir del curs 2008-2009, l'alumne mostra una evolució mínima.
L'avaluació dels informes es qualitativa.
Destaquem:
Comprensió
|
Expressió
|
s Realitzar ordres
senzilles que no impliquin més de dos. Les ordres senzilles les entén. Capta
la seva finalitat i la informació que se li vol transmetre en les activitats
que realitza.
s Escolta amb
atenció, però es distreu amb facilitat amb altres estímuls.
s Dificultat en
reconèixer els nexes en les frases simples.
s Aprenentatges amb
lletra de pal.
|
s Memoritza
paraules, frases i dites curtes.
s Dificultat en la
confecció dels noms i les paraules treballades. Les interpreta com un tot i
no com una combinació.
s Relació entre el
llenguatge escrit i oral.
s Explicacions molt
breus de fets, i frases molt curtes.
|
- Plans de treball de logopedia:
De tot el recull sobre els
plans de treball, només de un curs obtenim la valoració/avaluació dels
objectius assolits en el pla de treball establerts (curs 2009-2010). En aquest
curs, a més, s’ha augmentat la complexitat en les activitats a realitzar per
l’alumne.
Al curs 2008-2009, també es
va augmentar la complexitat, així que podem deduir que els objectius del curs
van ser assolits, mínimament.
Podem observar, que tot
incorporar nous objectius, sempre s’inclouen objectius per tal de mantenir els
aspectes treballats amb anterioritat i així siguin interioritzats per l’alumne.
Des del inici de les sessions
de logopèdia, l’alumne ha assistit dos cops per setmana, fins aquest any que hi
assisteix un sol cop (els dimecres).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada