Tots som especials!

divendres, 19 d’abril del 2013

Resultats de la recollida de la informació - setmana del 2 al 12 d'abril -


  • Informes escolars:

En els informes escolars de l'alumne, observem l'informe al complert, però ens centrem més en el llenguatge (expressió i comprensió)
Podem observar que durant els cursos, l'alumne ha anat assolint els objectius establerts del curs.
Destaca que a partir del curs 2008-2009, l'alumne mostra una evolució  mínima.

L'avaluació dels informes es qualitativa.

Destaquem: 
Comprensió
Expressió
s  Realitzar ordres senzilles que no impliquin més de dos. Les ordres senzilles les entén. Capta la seva finalitat i la informació que se li vol transmetre en les activitats que realitza.
s  Escolta amb atenció, però es distreu amb facilitat amb altres estímuls.
s  Dificultat en reconèixer els nexes en les frases simples.
s  Aprenentatges amb lletra de pal.
s  Memoritza paraules, frases i dites curtes.
s  Dificultat en la confecció dels noms i les paraules treballades. Les interpreta com un tot i no com una combinació.
s  Relació entre el llenguatge escrit i oral.
s  Explicacions molt breus de fets, i frases molt curtes.


  • Plans de treball de logopedia:


De tot el recull sobre els plans de treball, només de un curs obtenim la valoració/avaluació dels objectius assolits en el pla de treball establerts (curs 2009-2010). En aquest curs, a més, s’ha augmentat la complexitat en les activitats a realitzar per l’alumne.
Al curs 2008-2009, també es va augmentar la complexitat, així que podem deduir que els objectius del curs van ser assolits, mínimament.
Podem observar, que tot incorporar nous objectius, sempre s’inclouen objectius per tal de mantenir els aspectes treballats amb anterioritat i així siguin interioritzats per l’alumne.
Des del inici de les sessions de logopèdia, l’alumne ha assistit dos cops per setmana, fins aquest any que hi assisteix un sol cop (els dimecres). 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada