Tots som especials!

dijous, 9 de maig del 2013

LIMITACIONS I/O REFLEXIONS (4)


Sobre la coordinació:

Ha estat força interessant el compartir els resultats de totes les fases establertes al projecte amb els professionals. Tot aquest aspectes observats i els resultats obtinguts de les proves, ens han deixat reflectir a l’alumne tal com és, i a la vegada, corroborar que els seus aprenentatges previs han estat a partir de la repetició i la memorització.
Segons la professora, quan li vaig ensenyar les observacions realitzades, em va dir, has clavat a l’alumne X. Si que he de dir, que es va sorprendre la professora, com vaig realitzar les observacions respecte a ella (veure quadre observació), i encara és va sorprendre més quan li vaig dir, que seguia tots els ítems que estaven marcats.
Em va sorprendre força en els informes escolars, plans de treball de logopèdia, que no hi hagués les valoracions de tots aquest plans de treball, això em dificultava analitzar el procés d’E/A del alumne, per aquest motiu em vaig centrar en fixar-me en els objectius marcats en els plans de treball i en l’augment de la seva dificultat, d’aquest mode podia saber si havien estat o no assolits i/o redefinits.

Sobre els acords en la coordinació:
He pogut constatar que em fet un treball en equip, totes tres professionals (professor, logopeda i psicopedagoga), un treball amb intercanvi d’opinions, amb consens,  en que les meves propostes han estat molt ben valorades, per millorar el procés d’aprenentatge de l’alumne.
Un treball que ha motivat als professionals, i que ja ha començat a ser aplicat, i hem de dir, que en aquest inicis del treball, hem obtingut bon resultat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada