Sobre la coordinació:
Ha estat força interessant el compartir els resultats de totes les fases
establertes al projecte amb els professionals. Tot aquest aspectes observats i
els resultats obtinguts de les proves, ens han deixat reflectir a l’alumne tal
com és, i a la vegada, corroborar que els seus aprenentatges previs han estat a
partir de la repetició i la memorització.
Segons la professora, quan li vaig ensenyar les observacions realitzades,
em va dir, has clavat a l’alumne X. Si que he de dir, que es va sorprendre la
professora, com vaig realitzar les observacions respecte a ella (veure quadre
observació), i encara és va sorprendre més quan li vaig dir, que seguia tots
els ítems que estaven marcats.
Em va sorprendre força en els informes escolars, plans de treball de logopèdia,
que no hi hagués les valoracions de tots aquest plans de treball, això em
dificultava analitzar el procés d’E/A del alumne, per aquest motiu em vaig
centrar en fixar-me en els objectius marcats en els plans de treball i en l’augment
de la seva dificultat, d’aquest mode podia saber si havien estat o no assolits
i/o redefinits.
Sobre els acords en la coordinació:
He pogut constatar que em fet un treball en equip, totes tres
professionals (professor, logopeda i psicopedagoga), un treball amb intercanvi
d’opinions, amb consens, en que les
meves propostes han estat molt ben valorades, per millorar el procés d’aprenentatge
de l’alumne.
Un treball que ha motivat als professionals, i que ja ha començat a ser
aplicat, i hem de dir, que en aquest inicis del treball, hem obtingut bon
resultat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada