Tots som especials!

dijous, 9 de maig del 2013

LIMITACIONS I/O REFLEXIONS (1)


 Sobre la decisió de les proves que s’han de passar a l’alumne i l’enfocament d’aquestes


A l’hora de decidir quines provés se li han de passar a l’alumne van sorgir certs dubtes sobre alguna d’aquestes.
o   Sobre el registre fonològic, aquesta era força clara, i no em va presentar dubtes a l’hora de la seva escollida.
o   Vers a la prova IPTA, escollir aquesta va comportar diversitat d’opinions davant de les característiques que presenta l’alumne. Pel fet de que es una prova llarga, i a la vegada, la  capacitat d’atenció de l’alumne es força baixa.
o   Vers a l’atenció i concentració, el fet de passar una prova estàndard ja em donava força dubtes, davant de les característiques que presenta l’alumne, i a més, si afegia el poc coneixement sobre com eren les proves per a avaluar l’atenció i concentració. Amb l’ajuda del psicopedagog i del tutor de pràctiques, vaig valorar fer una avaluació qualitativa, i per tant, avaluaria aquesta a partir de les observacions a l’aula. 
o   Vers als resultats, seguir una avaluació quantitativa, em resultava força dubtosa, el que volia saber no era exactament les puntuacions del test, sino que era corroborar com havia set i és el seu procés d’aprenentatge. És a dir, en les proves sorgien aspectes que per a l’alumne son desconeguts, i això m’ha fet constatar, que tot allò que es nou per l’alumne és molt difícil d’assimilar i raonar.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada