Sobre la decisió de les proves
que s’han de passar a l’alumne i l’enfocament d’aquestes
A
l’hora de decidir quines provés se li han de passar a l’alumne van sorgir certs
dubtes sobre alguna d’aquestes.
o
Sobre el registre fonològic,
aquesta era força clara, i no em va presentar dubtes a l’hora de la seva
escollida.
o
Vers a la prova IPTA,
escollir aquesta va comportar diversitat d’opinions davant de les
característiques que presenta l’alumne. Pel fet de que es una prova llarga, i a
la vegada, la capacitat d’atenció de l’alumne
es força baixa.
o
Vers a l’atenció i concentració,
el fet de passar una prova estàndard ja em donava força dubtes, davant de les
característiques que presenta l’alumne, i a més, si afegia el poc coneixement
sobre com eren les proves per a avaluar l’atenció i concentració. Amb l’ajuda
del psicopedagog i del tutor de pràctiques, vaig valorar fer una avaluació
qualitativa, i per tant, avaluaria aquesta a partir de les observacions a
l’aula.
o
Vers als resultats, seguir
una avaluació quantitativa, em resultava força dubtosa, el que volia saber no
era exactament les puntuacions del test, sino que era corroborar com havia set
i és el seu procés d’aprenentatge. És a dir, en les proves sorgien aspectes que
per a l’alumne son desconeguts, i això m’ha fet constatar, que tot allò que es
nou per l’alumne és molt difícil d’assimilar i raonar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada