Tots som especials!

dimarts, 11 de desembre del 2012

EL PI

El PI  d'una alumna d'educació infantil, que forma part de l'aula dels alumnes amb necessitats de suport extens










2 comentaris:

  1. Hola Alba!

    És molt interessant que hagis pogut observar com es duu a terme una adaptació curricular amb l'elaboració d'un Pla Individualitzat. Crec que aquesta és una eina molt necessària, imprescindible, per atendre les necessitats educatives especials de l'alumnat amb dificultat; el qual ha d'estar ben elaborat, amb la coordinació del psicopedagog, el tutor i la resta d'agents educatius; i amb el consentiment de la família; perquè tots junts actuin conjuntament donant la millor resposta educativa a l'alumnat.

    Molt interessant.

    Sílvia Santos

    ResponElimina
  2. Silvia, la veritat és que si ha estat força interessant realitzar un treball en equip, el tutor, el psicopedagog, i posteriorment, les reunions amb els tutors de l'escola ordinaria, i els psicopedagogs referents de l'escola ordinària si és el cas. Saber com s'establient els acords tant curriculars, avaluatius, o els que havien de presentar en la posterior reunió amb la familia.
    M'ha faltat poder estar present en les reunions amb les families, però en molts casos, era força complicat, donat que ja intentaven que fossin el minim de professionals per a que aquestes no es sentissin tant violentes, o perque a la vegada, ja els era força complicat que les propies families, per condicions X acceptessin fer l'entrevista.

    ResponElimina